Tu jesteś:

NEINVER podsumowuje 2015 rok

NEINVER – hiszpańska firma, specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu, operator centrów outlet – zakończyła 2015 rok z dobrymi wynikami w zakresie odwiedzalności i sprzedaży. NEINVER zarządza centrami wyprzedażowymi na 6 rynkach europejskich. 

Łączna wartość sprzedaży w centrach funkcjonujących pod markami The Style Outlets i FACTORY przekroczyła 1,056 mld EUR, co stanowi 10 proc. wzrost względem roku 2014. Odwiedzalność osiągnęła poziom 44,25 mln, szybując do góry o 6 proc.

Wszystkie 15 centrów outlet, zarządzanych przez NEINVER w Europie, może pochwalić się wzrostem sprzedaży w 2015 roku. Największy zanotowano w Vila do Conde The Style Outlets w Portugalii. Sprzedaż była tam większa aż o 19 proc. w porównaniu z rokiem 2014. W Vila do Conde The Style Outlets powstało kilkanaście nowych sklepów. To położone na północy Portugalii centrum outlet umocniło swoją pozycję w regionie, przyciągając o 2 proc. więcej klientów niż rok wcześniej. Ich całkowita liczba przekroczyła 4,2 mln. 

W Polsce, pięć centrów outlet działających pod marką FACTORY zanotowało łączny wzrost sprzedaży o 11 proc. względem roku 2014. Obiekty odwiedziło 15,4 mln klientów, czyli o 15 proc. więcej niż rok wcześniej. NEINVER rozbudował FACTORY Ursus, które ma teraz powierzchnię 19.700 mkw. i stało się największym w stolicy centrum wyprzedażowym. Do grona najemców dołączyły nowe marki.

We Francji, Roppenheim The Style Outlets pozyskało 10 najemców i otwierało kolejne sklepy w formacie pop-up, dzięki czemu centrum zyskało na dynamice. Uruchomiono też sprawną komunikację ze Strasburgiem (Francja), Karlsruhe (Niemcy) i Baden-Baden (Niemcy). Zmiany doprowadziły do zwiększenia sprzedaży o 12 proc. Do centrum zawitało o 1,5 mln klientów więcej niż w 2014 r.

W Hiszpanii, pięć zarządzanych przez NEINVER obiektów pod marką The Style Outlets, odnotowało wyraźny wzrost sprzedaży i odwiedzalności. Łączna sprzedaż okazała się o 11 proc. wyższa niż w roku 2014, a liczba klientów wzrosła o 9 proc., przekraczając poziom 14,4 mln.

We Włoszech, dwa prowadzone przez NEINVER obiekty The Style Outletsnadal stanowią punkt odniesienia dla rynku outlet. Mimo, że branża retail w tym kraju nie wróciła jeszcze do normy po recesji, centra zakończyły rok 2015 z dobrymi wynikami. Ich łączna sprzedaż wzrosła o 7 proc. względem roku 2014, a odwiedzalność była o 1 proc. wyższa, osiągając poziom 6,4 mln.

W Niemczech, Zweibrücken The Style Outlets zwiększyło sprzedaż o 2 proc. względem roku wcześniejszego. Liczba klientów pozostała na tym samym poziomie 3,8 mln.

W 2015 r. zarządzane przez NEINVER obiekty handlowe osiągnęły łącznie dobre wyniki w zakresie kluczowych wskaźników. Sprzedaż w 20 centrach była o ponad 10 proc. wyższa niż rok wcześniej, dochodząc do poziomu  1,228 mld EUR. Znacząco zwiększyła się także liczba klientów o 5 proc., do poziomu 57 mln. 

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×