Tu jesteś:

Marketing dla zrównoważonego rozwoju

Pierwsze sesja CMG

Pierwsze sesja CMG

Pod koniec stycznia odbyło się pierwsze spotkanie Construction Marketing Group (CMG) – grupy, której celem jest m.in. edukacja branży budowlanej i nieruchomości w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Grupa skierowana jest do osób zajmujących się marketingiem strategicznym, komunikacją strategiczną oraz rozwojem biznesu  w firmach działających w branży budowlanej oraz nieruchomości, które opierają swoją strategię o zrównoważony rozwój.  CMG jest organizacją otwartą, na spotkania której może przyjść każda osoba z branży budowlanej i nieruchomości.

Podczas pierwszej sesji, która odbyła się w siedzibie Philips Lighting, sponsora spotkania, przedstawiono założenia grupy oraz plany na rok 2013. Członkowie spotkania mieli okazję obejrzeć m.in. prezentację „Zrównoważone budownictwo w kontekście wizji zrównoważonego rozwoju dla polskiego biznesu 2050”.  

Najważniejsze założenia grupy na 2013 rok to organizacja cyklicznych warsztatów tematycznych oraz sesji networkingowych, przygotowanie raportu na temat zrównoważonego rozwoju na polskim rynku budowlanym we współpracy ze Światowym Stowarzyszeniem Budownictwa Ekologicznego, lobbing na poziomie rządowym w celu zwrócenia uwagi na problemy branży oraz współpraca przy działaniach związanych z przygotowaniem przez firmę PwC wizji zrównoważonego rozwoju dla Polski do 2050 r. ze szczególnym uwzględnieniem sektora budowlanego.

 CMG jest organizacją otwartą. Spotkania są bezpłatne. Za uczestnictwo w Grupie nie pobiera się żadnych składek. Nowi członkowie dołączają poprzez rekomendację.

Założycielem CMG jest Katarzyna Chwalbińska-Kusek, business development and marketing manager CE w Buro Happold.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×