Tu jesteś:

MAPIC: Amazon i Zalando o sektorze e-commerce

Po raz pierwszy gracze z branży e-commerce, tacy jak Amazon, czy Zalando będą rozmawiać na MAPIC o handlu internetowym. Swoim doświadczeniem podzielą się podczas panelu "Transformacja rzeczywistości: sprzedaż detaliczna w erze cyfrowej". 24 edycja MAPIC odbędzie się w Cannes w dniach 14-16 listopada.

 „Dziś e-commerce stanowi 8,8 proc. całkowitej sprzedaży w Europie Zachodniej (336,5 mld USD) i 14,7 proc. w regionie Azji i Pacyfiku (9,504 bilionów USD). W erze cyfrowej statystyki te nieustannie się zmieniają, a nowa dynamika sprzedaży stale się rozwija "- wyjaśnia Nathalie Depetro, dyrektor MAPIC.  

Konwergencja handlu cyfrowo-fizycznego znajduje się coraz częściej w nagłówkach gazet: ostatnio Walmart nabył Flipkart, Alibaba inwestuje w centra handlowe, w Stanach Zjednoczonych Whole Foods zostało przejęte przez Amazon, który otwiera coraz więcej punktów sprzedaży. Podczas gdy tradycyjne marki włączyły obecnie do swojej strategii technologię cyfrową, coraz więcej e-sklepów, takich jak MADE.com, Missguided, Mi Stores i Warby Parker, rozpoczynają handel fizyczny.  

W ramach MAPIC eksperci ds. Handlu fizycznego i internetowego podzielą się swoimi doświadczeniami, podając konkretne przykłady transformacji sektora, omawiając jednocześnie ich przyszłe projekty.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×