Tu jesteś:

Grupa Redan podsumowuje

O 3,2 proc. do 36,7 mln zł zwiększyły się w czerwcu 2014 r. w ujęciu r./r. szacunkowe obroty Grupy Kapitałowej Redan, właściciela marek Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci TextilMarket.

W czerwcu 2014 r. przychody Grupy Redan wyniosły 36,7 mln zł, czyli 3,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Na koniec minionego miesiąca powierzchnia handlowa sieci wyniosła 103,3 tys. mkw., co oznacza wzrost o 4 proc. w porównaniu do czerwca 2013 r. Narastająco od początku roku obroty Grupy sięgnęły 223,9 mln zł, co oznacza 7,2 proc. wzrost r./r.

Sieć TextilMarket w czerwcu osiągnęła obroty w wysokości 20,9 mln zł, czyli o 8 proc. większe niż przed rokiem. Sieć sprzedaży segmentu dyskontowego na koniec czerwca br. składała się z 296 sklepów własnych o łącznej powierzchni 63,7 tys. mkw., czyli 5,5 proc. więcej niż w czerwcu 2013 r. Narastająco przez pierwszych sześć miesięcy obroty tego sektora zwiększyły się r./r. o 14,1 proc. do 120,9 mln zł.

Z kolei w segmencie modowym sprzedaż marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash w czerwcu wyniosła 15,8 mln zł i była o 2,5 proc. niższa niż rok wcześniej. Z tego w kanale e-commerce uzyskano 1,9 mln zł, czyli 3,2 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2013 r. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży sektora fashion na koniec czerwca 2014 r. wyniosła 39,6 tys. mkw. i była o 1,4 proc. większa niż w czerwcu 2013 r. Narastająco, przez pierwszych sześć miesięcy br., obroty segmentu modowego wyniosły 103,1 mln zł, co oznacza poziom jak w analogicznym okresie poprzedniego roku. Z tego sklepy internetowe zapewniły 14,7 mln zł przychodów, czyli ok. 10 proc. więcej niż rok wcześniej.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×