Tu jesteś:

Ghelamco zaprezentuje się na Targach ReDI

Jeroen van der Toolen, Managing Director Ghelamco CEE

Targi ReDI, Retail Destination Initiative, które odbędą się 28-29 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie, wzbogaciły się o kolejnego wystawcę – Ghelamco Poland.

Grupa Ghelamco jest wiodącym na rynku polskim deweloperem i generalnym wykonawcą, specjalizującym się w projektach biurowych. Firma specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych powierzchni biurowych i magazynowych. Przez 23 lata oddała do użytku prawie 500 tys. mkw. biur i magazynów. Uznaniem dokonań firmy  jest szereg zdobytych przez nagród m.in. siedmiokrotny tytuł Dewelopera roku w Polsce. W ramach dywersyfikacji portfolio, od 2013 roku firma wprowadza w Polsce pierwsze projekty handlowe realizowane w koncepcji „open air centers”.

- Na Targach ReDI, organizowanych przez Polską Radę Centrów Handlowych, pragniemy zaprezentować nasze aktualne projekty w unikalnej koncepcji lokalnych ośrodków handlu i usług – Plac Vogla zlokalizowany w Wilanowie, Prochownię Łomianki oraz zaplanowany w Piasecznie Pasaż Tukanów - komentuje Jeroen van der Toolen, Managing Director Ghelamco CEE.

Targi ReDI to europejskie miejsce spotkań przedstawicieli miast, deweloperów, inwestorów oraz sieci handlowych z regionu CEE. W ramach wydarzenia znajdzie się także Centrum Franczyzy oraz centrum konferencyjne, podczas którego poruszone i dyskutowane zostaną kluczowe dla branży  tematy. Targi ReDI to także  miejsce prezentacji projektów centrów handlowych z Polski oraz regionu CEE, centrum wsparcia ekspansji sieci handlowych, zainteresowanych inwestycjami w Polsce oraz w krajach ościennych (Ukraina, Rosja, Czechy, Turcja, Rumunia i Węgry). W ramach targów zostaną także zaprezentowane najnowsze usługi i technologii dla branży retail.Patronat Honorowy nad wydarzeniem objęli Prezydenci Miast: Gdańska, Gdyni, Poznania, Wrocławia, Rzeszowa, Szczecina, Lublina oraz Łodzi.

Polska Rada Centrów Handlowych to największa w Polsce organizacja skupiająca firmy związane z branżą centrów oraz ulic handlowych.  PRCH jest stowarzyszeniem not-for-profit, zrzeszającym ponad 200 firm działających w branży nieruchomości handlowych.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×