Tu jesteś:

Factory podlicza ostatni kwartał

Systematycznie rośnie popularność i rentowność marki Factory. Wartość sprzedaży w III kwartale 2014 roku w centrach Factory wzrosła w porównaniu do analogicznego kwartału zeszłego roku o 13 proc. Wyższa była także w III kwartale odwiedzalność. W 2014 roku - do końca września - zakupy w centrach Factory zrobiło 9 mln 450 tysięcy klientów.

Największy wzrost sprzedaży w okresie od lipca do września 2014 zanotowały centra Factory Annopol w Warszawie (34 proc.) i Factory Kraków (21 proc.). W tym samym czasie odwiedzalność wszystkich centrów Factory w Polsce wzrosła o 5 proc.

W 2014 roku do końca września zakupy w centrach Factory zrobiło 9 mln 450 tysięcy klientów. W całym 2013 roku zakupy w Factory wybrało prawie 12 mln klientów. Wzrost odwiedzalności w 2013 roku wyniósł 22 proc. więcej niż w roku poprzednim. Factory, zarządzane przez Grupę Neinver, to sieć centrów wyprzedażowych, gromadzących sklepy popularnych marek polskich i światowych w cenach zawsze obniżonych od 30 do 70 proc.

Po 14 latach obecności firmy Neinver w Polsce Factory oferują klientom 84,500 m. kw. powierzchni handlowej. W drugiej połowie 2015 roku zakończy się rozbudowa centrum Factory Ursus, która powiększy tę wartość o kolejne 6 200 mkw.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×