Międzynarodowa firma doradcza Ernst & Young od 1 lipca na całym świecie będzie się posługiwała nazwą marki EY.
Z początkiem lipca rozpoczyna się również proces odświeżania identyfikacji wizualnej firmy. Logo EY będzie prostsze i bardziej nowoczesne, a stare oznaczenia będą sukcesywnie wymieniane. Bez zmian pozostają nazwy spółek EY w Polsce. Wszystkie nadal będą zaczynać się od słów Ernst & Young i ta właśnie dotychczasowa nazwa będzie też wykorzystywana w dokumentach posiadających moc prawną. Barbara Górska, dyrektor marketingu EY podkreśla, że dla klientów i firm współpracujących z firmą nic się nie zmieni: – Nazwy spółek EY w Polsce pozostają takie same jak do tej pory. Firmy współpracujące z nami nie powinny podejmować żadnych działań w związku ze zmianą logo i nazwy marki – informuje. Ernst & Young jest największym najemcą w warszawskim biurowcu Rondo 1, zajmuje ponad 12 tys. mkw.
Poland
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.