Tu jesteś:

DRL chce mieć ponad 540 sklepów

CDRL, właściciel marki odzieży dziecięcej Coccodrillo, zakończył 2017 rok z 505 sklepami, a w 2018 r. chce ich mieć ponad 540  w całej Polsce.

Siec CDRL zakończyła rok 2017 z 505 sklepami, a w 2018 ma  ich być ponad 540 w całej Polsce. W 2017 spółka CDRL zwiększyła o 18. liczbę sklepów sieci Coccodrillo. W tym roku liczba nowych placówek może być dwa razy większa. W 2018 spółka skupi się m.in. na optymalizacji polskiej sieci sprzedaży i rozwoju za granicą. Stawia też na rozwój e-commerce i inwestuje w logistykę. Grupa planuje m.in. otwarcia nowych punktów sprzedażowych poza granicami Polski.

Na koniec roku 2017 w skład sieci handlowej grupy wchodziło 505 punktów handlowych, co oznacza wzrost o ok. 4 proc. w stosunku do stanu sprzed roku. Z tego 249 placówek to sklepy w Polsce (franczyzowe i własne), 140 zlokalizowanych jest w innych państwach Unii Europejskiej, a 116 – poza nią. 

Na koniec 2018 r. spółka ma w planach otwarcie 250 sklepów w Polsce, 160 na terenie innych krajów Unii i 131 poza nią. W 2018 roku CDRL zainwestuje w logistykę- budowa hali magazynowej rozpocznie się w lutym i potrwa do lipca. Nowy obiekt o powierzchni 3,3 tys. mkw. to inwestycja rzędu 6 mln zł, która obsłuży rozwijający się kanał e-commerce w Polsce i za granicą, a także zapewni przestrzeń magazynową na kolejne lata.

Źródło: PAP Biznes

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×