Tu jesteś:

Cushman & Wakefield wprowadza usługę newCommerce

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza w regionie EMEA usługę newCommerce, aby wesprzeć klientów z sektora handlowego w realizacji celów wobec rozwoju technologii, wielokanałowej formy dystrybucji i zacierania się granicy pomiędzy sprzedażą w sklepach tradycyjnych i na platformach internetowych.

Dzięki newCommerce firma Cushman & Wakefield oferuje jednocześnie wiodące na rynku usługi dla sektora handlowego oraz rozwiązania w zakresie logistyki i łańcucha dostaw, umożliwiając poruszanie się w nowej rzeczywistości sieciom handlowym prowadzącym sklepy stacjonarne, markom obecnym wyłącznie w internecie oraz firmom obecnym w obu kanałach dystrybucji.

newCommerce pomaga reagować na wyzwania stojące przed sieciami handlowymi i wykorzystywać pojawiające się szanse, m.in. w zakresie:
sposobów skutecznej rywalizacji lub współpracy z gigantami handlu internetowego,

  • optymalizacji sieci dystrybucji pod kątem aktualnych i przewidywanych potrzeb konsumentów,
  • integracji strategii dotyczących nieruchomości handlowych i logistycznych,
  • możliwości otwarcia sklepów stacjonarnych przez sieci handlowe obecne wyłącznie w internecie,podjęcia decyzji w sprawie wynajmu lub zakupu obiektów handlowych i logistycznych,
  • realizacji zamówień bezpośrednio lub skorzystania z usług operatorów logistycznych 3PL,
  • przyszłej roli nieruchomości handlowych takich jak centra i parki handlowe w cyklu logistycznym. 

Nazwa nowego serwisu, który został uruchomiony w bieżącym roku najpierw w USA, nawiązuje do faktu, że pojawienie się e-commerce nieodwracalnie odmieniło sektor handlowy. Wartość sprzedaży internetowej wzrośnie do 2021 roku o 94 proc., a według prognoz firmy Cushman & Wakefield wolumen przesyłek dostarczanych do klientów w Europie może zwiększyć się w tym czasie o 69 proc.

Z kolei łączny koszt dostaw, który szacowany jest na aż 70 mld euro, może wzrosnąć w najbliższych pięciu latach o 7-10 proc. Niezbędne będą znaczne inwestycje w obsługę zamówień składanych online, centra dystrybucyjne i technologie ułatwiające realizację dostaw tego samego lub następnego dnia. Warto jednak podkreślić, że dla prawie dwóch trzecich (59 proc.) milenialsów bliskość sklepu tradycyjnego jest istotna przy dokonywaniu zakupu w sieci. 

Źródło: Cushman & Wakefield

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×