
Marek Błędowski, wiceprezes zarządu, dyrektor handlowy Apsys Polska
W 2017 roku dział najmu Apsys Polska podpisał 420 umów na ponad 71 000 mkw. GLA w zarządzanym przez siebie portfolio.
Dział najmu Apsys Polska podsumował wyniki za 2017 rok. Efektem pracy zespołu było podpisanie 420 umów najmu, w tym 40 proc. nowych oraz 60 proc. przedłużających dotychczasową współpracę z najemcami, na łączną powierzchnię ponad 71 000 mkw. GLA.
„To był intensywny rok pracy dla działu najmu Apsys Polska. Najwięcej rozmów z najemcami sfinalizowaliśmy w 3 kwartale, wynajmując około 20 tys. mkw. powierzchni handlowej. Spośród 420 umów najmu podpisanych w całym 2017 roku, ok. 170 stanowił reletting. W gronie nowych najemców znalazły się np. wyczekiwany przez klientów Posnanii salon włoskiej marki modowej Pinko, czy też największa w Polsce kawiarnia Starbucks oraz nowy koncept sieci Decathlon w Manufakturze. Wiele marek, które wprowadziliśmy do centrów handlowych w minionym roku pochodzi z branży gastronomicznej i rozrywkowej. Zgodnie z tendencjami rynkowymi są one coraz ważniejsze dla współczesnych klientów, którzy poszukują miejsc do spędzania wolnego czasu” – komentuje wyniki Marek Błędowski, wiceprezes zarządu, dyrektor handlowy Apsys Polska.
Poland
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.