Accor osiągnął 3,8 proc. wzrost przychodów w trzecim kwartale tego roku. Na osiągnięcie dobrego wyniku miały wpływ przede wszystkim dwa czynniki: bardzo udany sezon letni oraz miesiąc wrzesień, w którym Grupa utrzymała stały popyt na swoje usługi na kluczowych rynkach.
Grupa odnotowała wzrost przychodów z tytułu podpisanych umów o zarządzanie i franczyzę o 18,2 proc., co potwierdza skuteczność konsekwentnie realizowanej strategii asset-light.
Grupa spodziewa się, że podobne wyniki będą również w IV kwartale. Accor potwierdza całoroczny cel jakim jest EBIT na poziomie 510-530 mln euro.
Accor, partner strategicznyOrbisu, jest operatorem hotelowym obecnym w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3,5 tys. hotelami z 440 tys. pokoi. W skład portfolio Accor wchodzą marki hotelowe takie jak: Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget, hotelF1
Poland
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.