Tu jesteś:

Ronson wprowadza do sprzedaży 290 nowych lokali w Warszawie

Wizualizacja III etapu osiedla Sakura

Ronson Development wprowadza do oferty dwie nowe inwestycje w Warszawie – Sakura III oraz Espresso II. Dzięki temu oferta dewelopera powiększy się o blisko 290 mieszkań, do ok. 740 lokali.

Sakura III to kolejny etap osiedla położonego przy ul. Kłobuckiej na Mokotowie. W nowym budynku powstanie 145 mieszkań o powierzchniach od 34 do 99 mkw. Za projekt architektoniczny odpowiada pracownia CK Architekci. Osiedle Sakura docelowo będzie składać się z czterech budynków, w których znajdzie się łącznie 280 mieszkań. Wewnątrz osiedla mieści się ogród w stylu japońskim o powierzchni 2300 mkw.

Espresso II to drugi etap osiedla zlokalizowanego przy ul. Jana Kazimierza na Woli. W nowej ofercie znajdują się 142 mieszkania o powierzchniach od 33 do 78 mkw. Projekt architektoniczny przygotowała pracownia Archiplan. Espresso położone jest przy ul. Jana Kazimierza na Woli. Do dyspozycji mieszkańców osiedla oddane zostaną siłownia, bistro, bezprzewodowa sieć internetowa oraz klub malucha. Łącznie na osiedlu powstanie 650 mieszkań w czterech budynkach.

– Od stycznia do maja 2013 r. sprzedaliśmy blisko 240 lokali, czyli o 75 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. W efekcie znacząco uszczupliła się nasza oferta w Warszawie, w której na koniec maja było jedynie 450 lokali. Dane te potwierdzają, że rynek  się ożywił, a wśród klientów rośnie przekonanie, że ceny mieszkań nie będą dalej spadać i są już na atrakcyjnym poziomie – przekonuje Andrzej Gutowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Ronson Development. – Zdecydowaliśmy się przyspieszyć wprowadzenie do sprzedaży kolejnych etapów projektów, które obecnie cieszą się największym zainteresowaniem w naszej ofercie. Połowa sprzedanych mieszkań w tym roku przypadała właśnie na osiedla Sakura i Espresso – dodaje.

Prace budowlane w obu projektach rozpoczną się w III/IV kw. tego roku, a ich zakończenie planowane jest na II/III kw. 2015 r. Struktura mieszkań będzie dopasowana do aktualnych potrzeb klientów – 90-95 proc. lokali to mieszkania 2- i 3-pokojowe z przewagą małych metraży.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×