Tu jesteś:

PKP wyda 238 tys. na promocję dworca we Wrocławiu

Agencja ARS Communication wygrała przetarg na organizację wydarzeń promujących przebudowę i odtworzenie wrocławskiego Dworca Głównego. Oferta agencji wyniosła 238 tys. zł brutto – podaje portal PRoto.pl.

Jak podaje PRoto.pl zwycięzca przetargu zorganizuje projekcję filmów z udziałem Zbigniewa Cybulskiego oraz obrazów filmowych, których akcja rozgrywa się na wrocławskim dworcu, konkursy, koncert, wystawę fotograficzną, a także opracuje i wdroży aplikację konkursową na Facebooku.

Źródło: PRoto.pl

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×