Tu jesteś:

Wzrost sprzedaży Top Secret w lipcu

O 26 proc. do 23 mln zł wzrosła w lipcu br. sprzedaż Top Secret w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. Cała Grupa Redan, uwzględniająca zarówno wyniki sieci modowej Top Secret oraz dyskontowej spółki TXM, uzyskała w lipcu obroty na poziomie 49 mln zł.

W segmencie modowym łączna sprzedaż towarów w lipcu br. wyniosła ok. 23 mln zł i była o ok. 26 proc. wyższa niż w tym samym miesiącu poprzedniego roku. W tym okresie o 5 proc. zmniejszyła się powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash osiągając na koniec lipca br. 36,3 tys. mkw. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 131 mln zł i była o ok. 1 proc. wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w lipcu br. wyniosły 3,1 mln zł co oznacza wzrost o 14 proc. w stosunku do lipca 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż ww. sklepów internetowych Top Secret wyniosła 19,1 mln zł i była 6 proc. wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego. 

W segmencie dyskontowym TXM szacunkowa sprzedaż zrealizowana w lipcu br. wyniosła ok. 26 mln zł, co oznacza spadek o 18 proc. w ujęciu r./r. Narastająco od stycznia do lipca br. sprzedaż zrealizowana przez TXM wyniosła ok. 191 mln zł i zł i była niższa o ok. 3 proc. w ujęciu r./r. Sieć TXM na koniec lipca składała się z 389 sklepów własnych o łącznej powierzchni 104,1 tys. mkw., która była o 0,4 proc. wyższa niż na koniec lipca 2017 r. Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w lipcu br. wyniosły ok. 0,4 mln zł co oznacza spadek o 40 proc. w ujęciu r./r., a narastająco przez pierwszych siedem miesięcy roku było to ok. 4,0 mln zł, czyli o ok. 15 proc. mniej w ujęciu r./r. 

Uwzględniając oba segmenty Grupa Redan w lipcu br. osiągnęła ok. 49 mln zł przychodów, czyli o 2 proc. mniej niż rok wcześniej. Narastająco sprzedaż wyniosła ok. 322 mln zł i była w ujęciu r./r. niższa o ok. 1 proc. Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lipca br. wyniosła 140,3 tys. mkw., czyli o 1 proc. mniej w odniesieniu do lipca 2017 r.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×