Tu jesteś:

Sieć TXM rozpoczęła rok wzrostem sprzedaży

O 11 proc. do 25 mln zł wzrosły w styczniu br. przychody odzieżowej sieci dyskontowej TXM w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. Największą dynamikę zanotował kanał e-commerce, którego obroty zwiększyły się w tym okresie o 26 proc.

Szacunkowa wartość przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez TXM S.A. w styczniu 2017 r. wyniosła 25 mln zł, co oznacza wzrost o 11 proc. w porównaniu do stycznia poprzedniego roku. Z tego przychody sklepu internetowego w styczniu 2017 r. wyniosły 1 mln zł i były o 26 proc. wyższe względem analogicznego okresu poprzedniego roku.

Sieć TXM na koniec stycznia 2017 r. składała się z 406 sklepów własnych o łącznej powierzchni 101,5 tys. mkw., która była 29 proc. wyższa niż na koniec stycznia 2016 r.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×