Tu jesteś:

Redan podlicza listopad

Segment modowy Grupy Redan w listopadzie br. kontynuował poprawę marży handlowej. Obroty Grupy Redan, uwzględniające również sprzedaż segmentu dyskontowego TXM, wyniosły w listopadzie br. około 54 mln zł.

W segmencie modowym łączna sprzedaż towarów w listopadzie br. wyniosła ok. 20 mln zł i była o 5 proc. niższa niż w tym samym okresie poprzedniego roku.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec listopada br. wyniosła 37,4 tys. mkw. i była na poziomie o 10 proc. niższym niż w tym samym momencie 2016 r. Narastająco od początku roku obroty całego segmentu modowego wyniosły ok. 207 mln zł i były o 4 proc. niższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

W segmencie dyskontowym TXM szacunkowa sprzedaż zrealizowana w listopadzie br. wyniosła około 34 mln zł, co oznacza wzrost o 4 proc. w porównaniu do tego samego miesiąca poprzedniego roku.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×