Tu jesteś:

The City - listopad-grudzień

Pokolenia „Y i Z” zmieniają nieruchomości

Zmiany społeczne związane wejściem na rynek nowych pokoleń dotknęły również sektor nieruchomości. Przyszłość obiektów biurowych czy centrów handlowych ukształtują generacje, które wchodzą na rynek pracy i stają się konsumentami.

Młodsze pokolenia mają zupełnie odmienne nastawienie do samej aktywności zawodowej, jak również wymagań związanych ze środowiskiem i miejscem pracy. Mają też inne podejście do konsumowania dóbr materialnych oraz spędzania czasu w obiektach handlowych.

Osoby z pokolenia Y i Z pracują głównie w oparciu o nowe technologie. Codziennością jest dla nich komunikacja „tu i teraz” dostępna poprzez smartfon, laptop czy inne narzędzia połączone z Internetem. Bardzo ważna jest dla nich również równowaga pomiędzy pracą, a chwilą odpoczynku, nawet w miejscu pracy. Przedstawiciele młodszych pokoleń cenią sobie coraz bardziej kontakt z drugim człowiekiem, szczególnie w czasie prywatnym. Otwiera to możliwości dla centrów handlowych, które w ostatnim czasie stawiają na strefy gastronomii i rozrywki.  

Sukces na rynku nieruchomości wymaga spojrzenia wiele lat naprzód, w tym uwzględnienie  oczekiwań dzisiejszej młodzieży.   

SPIS TREŚCI / TABLE OF CONTENTS

3
WSTĘP / EDITORIAL

6
ARTYKUŁ SPONSOROWANY / SPONSORED ARTICLE
Gemini Park Tychy

8
GRUNTY INWESTYCYJNE / INVESTMENT LAND
Białe plamy na mapie handlowej szybko znikają / Uncharted spots on the retail map disappearing fast

16
Transakcje
Duże transakcje portfelowe rozkręcają statystyki

20
KOMENTARZ / COMMENTARY

HOMEPARK – historie domowe
HOMEPARK – home stories

22
RYNEK BIUROWY
Duże kontrakty podbijają wyniki

26
RYNEK BIUROWY
Najemcy szukają dużych powierzchni nawet poza Warszawą

30
RYNEK / MARKET
Najemcy stawiają na komfortowe miejsca pracy
Tenants bet on comfortable working conditions

36
RYNEK BIUROWY / OFFICE MARKET
Potrzeby i preferencje młodych pokoleń w miejscu pracy
The needs and preferences of young generations in the workplace

40
Wywiad / Face to Face
Pewne są wyłącznie zmiany
Change is the only constant

44
PRAWO / LAW
Planowane zmiany w procesie inwestycyjno-budowlanym
Planned changes in the development and construction process

48
RYNEK HOTELOWY / HOTEL MARKET
Złote czasy dla sieci hotelowych
Golden era for hotel chains

53
OKIEM PRAKTYK A / PRACTITIONER’S POINT OF VIEW
Kolejne zmiany w podatkach
The new tax changes

54
INFORMACJE CENTRA HANDLOWE / NEWS SHOPPING CENTRES

60
INFORMACJE MAGAZYNY / NEWS WAREHOUSES

68
INFORMACJE BIURA / NEWS OFFICES

76
INFORMACJE HOTELE / NEWS HOTELS

78
TRANSFERY / TRANSFERS

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×