Tu jesteś:

Almanach Centrów Handlowych

Almanach CH 2018/2019

 AlmanacCH2018_rgb [10,82 MB]

SPIS TREŚCI • TABLE OF CONTENTS

6
PARTNERZY • PARTNERS

10
RYNEK • MARKET
Polski rynek centrów handlowych
Shopping centre market in Poland

więcej Almanach CH 2018/2019

Almanach CH 2017/2018

TABLE OF CONTENTS
PARTNERZY • PARTNERS

12
RYNEK • MARKET
Czas stabilizacji
Stabilisation time

więcej Almanach CH 2017/2018

Almanach CH 2016/2017

SPIS TREŚCI • TABLE OF CONTENTS

PARTNERZY • PARTNERS

RYNEK • MARKET
Polski rynek wciąż atrakcyjny dla deweloperów i sieci handlowych
Polish market still attractive for developers and retail chains

więcej Almanach CH 2016/2017

Almanach CH 2015/2016

European point of view

In the sixth edition of the Almanac of Shopping Centres we present the retail market in the context of Central and Eastern Europe. We decided to take this viewpoint because of the maturity of the Polish market and that attractiveness of the CEE market.

więcej Almanach CH 2015/2016

Almanach CH 2014/2015

Branża trzyma się mocno. Mamy przyjemność oddać w Państwa ręce piątą już edycję Almanachu Centrów Handlowych. Bardzo cieszy nas fakt, że z roku na rok nasza publikacja dociera do coraz szerszego grona odbiorców i stała się wyznacznikiem dla innych podobnych tytułów na rynku. Jednak Almanach Centrów Handlowych jest jeden tak jak i niepowtarzalny jest każdy obiekt handlowy na rynku.

więcej Almanach CH 2014/2015

Almanach CH 2013/2014

Retail się zmienia. Czwarta edycja Almanachu Centrów Handlowych powstawała w szczególnym dla branży okresie. Po raz pierwszy od długiego czasu mamy do czynienia ze spadkiem dynamiki sprzedaży detalicznej, choć maj zaskoczył pozytywnie. To wyzwanie zarówno dla najemców, jak i właścicieli powierzchni handlowych...

więcej Almanach CH 2013/2014

Almanach CH 2012

Trzecia już edycja Almanachu Centrów Handlowych powstaje w wyjątkowych warunkach. Sytuacja ekonomiczna jest dość dobra, choć pojawiają się głosy wieszczące nadchodzący kryzys. Zmienia się technologia. Internet, który zadomowił się pod strzechami zdążył się uwolnić i w wersji mobilnej na smartfonach daje wręcz niespotykane wcześniej możliwości pracy, zabawy i co najważniejsze zakupów. Na dodatek do głosu dochodzi pokolenie dla którego świat wirtualny nie jest wcale tak odległy od świata rzeczywistego. Podejmowanie decyzji w takich warunkach nie jest łatwe i wymaga posiadania odpowiedniej wiedzy i informacji.

więcej Almanach CH 2012

Almanach CH 2011

Elastyczność w działaniu
Podejmowanie decyzji w sytuacji gdy nie posiadamy wystarczającej wiedzy jest niekomfortowe. Branża centrów handlowych jest w wyjątkowej sytuacji. Wpływa na nią sytuacja na rynku nieruchomości z jednej strony oraz sytuacja w handlu z drugiej. Przy czym jedna i druga silnie na siebie oddziałują.

Zarówno handel, jak i nieruchomości stoją przed wyzwaniami.Handel elektroniczny zmienił sposób zawierania transakcji. Niektóre cechy produktów są na tyle sprecyzowane, że dla wielu nie jest potrzebny ich osobisty ogląd. Dotyczy to szczególnie produktów RTV, AGD, płyt czy książek. Handel elektroniczny wkracza również na pole handlu produktami modowymi...

więcej Almanach CH 2011
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×