Tu jesteś:

Zmiany w centrum handlowym Magnolia Park

Największa wrocławska galeria handlowa, rozpoczęła wdrażanie nowej strategii rozwoju. Jej celem jest budowanie wizerunku Magnolii Park jako miejsca modnego i nowoczesnego

Nowe podejście zakłada zintegrowane działania w obszarze zarządzania, marketingu i komunikacji. Strategia w obszarze komunikacji z najemcami to współpraca ze sklepami i wykorzystanie potencjału poszczególnych branż i siły marek obecnych w centrum.

Strategia obejmuje również zmiany architektoniczne na terenie centrum. Dotyczą one między innymi wprowadzenia nowego systemu tablic nawigacyjnych, znaków informacyjnych umieszczonych na terenie galerii. Ponadto w pasażu galerii pojawią się również strefy wypoczynkowe, tzw. „chillout zone”. Specjalnie wydzielone i odpowiednio zaprojektowane oraz zaaranżowane przestrzenie, w których klienci będą mogli odpocząć czy zrelaksować się podczas zakupów lub skorzystać z bezpłatnej internetowej sieci bezprzewodowej WiFi.

Obecnie na powierzchni 74 400 mkw. Magnolia Park, znajduje się ponad 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Centrum posiada ofertę markowych sklepów takich jak: Aldo, Almi Decor, Denon, Esprit, Eva Minge, Gabor, Home&You, Pandora, Peek&Cloppenburg, Promod, Reserved, Saturn, Swiss, W.Kruk, Zara, a także jedyne we Wrocławiu kino 5D.

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×