Tu jesteś:

Zmiany w PRCH

Nowa strategia PRCH zakłada rozwój trzech istotnych dla firm członkowskich filarów: networkingu, edukacji oraz bazy wiedzy.

Wokół tych trzech obszarów powstały w ramach zespołu PRCH działy zarządzane kolejno przez Paulinę Smolarek i Natalię Pawluczuk oraz Radosława Knapa, który będzie kontynuował rozwój projektów o charakterze badawczym na stanowisku wicedyrektora generalnego. Dział rozwoju, którego szefem została Monika Niewiadomska, zakłada utrzymywanie bieżącego kontaktu z firmami członkowskimi oraz budowanie relacji biznesowych z pozostałymi podmiotami aktywnymi w branży centrów handlowych.

PRCH przygotowała specjalistyczny program kursów i szkoleń z zakresu marketingu, wynajmu oraz zarządzania centrum handlowym. Nadal trwa również nabór na II edycję studiów podyplomowych prowadzonych przez PRCH wspólnie z Solvay Brussels School of Economics and Management.

– Widzimy rosnące zainteresowanie firm raportami, wynikami badań i podejmowane próby wyboru narzędzi, które umożliwią Zarządom podejmowanie decyzji z mniejszym ryzykiem. Wokół tej idei w ciągu najbliższych miesięcy Radosław Knap będzie rozwijał obszar nazwany przez nas Bazą Wiedzy. Będziemy kontynuować projekty indeksu obrotów i odwiedzalności centrów – powiedziała Anna Szmeja – Kroplewska, dyrektor generalny PRCH.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×