Tu jesteś:

Zmiany w Focus Mall Bydgoszcz

Focus Mall Bydgoszcz

Focus Mall Bydgoszcz, który od ponad roku należy do Atrium Poland Real Estate Management, miniony 2015 rok może zaliczyć do udanych. Nowy właściciel wprowadził nowe udoskonalenia w obiekcie, w tym modernizację strefy food court, a oferta handlowa centrum stale się powiększa.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy Focus Mall Bydgoszcz wzmocnił swoją ofertę handlową. Do grona najemców centrum dołączyły m.in. nowe marki z segmentu odzieżowego, takie jak Caterina, Etam, Vestito Man i Colorado Denim, obuwniczego – Sneakers by Distance, a także producent zegarków Swiss oraz sklep oferujący sprzęt sportowy i podróżniczy Sport XL. Dodatkowo na powiększenie swoich lokali zdecydowali się najemcy już obecni w obiekcie, w tym Rossmann, Ochnik oraz Adidas. Obecnie poziom komercjalizacji centrum handlowego wynosi 97 proc.

Ponadto od kwietnia 2015 roku klienci mają do dyspozycji kartę podarunkową – do tej pory zakupiono ich prawie 1500. W tym samym czasie na terenie obiektu została wprowadzona darmowa sieć Wi-Fi, z której codziennie korzystają setki osób. Przy wejściach do obiektu pojawiły się też dodatkowe stojaki na rowery, a miłośnicy jednośladów mogą korzystać z zainstalowanej z myślą o nich stacji napraw. Zmiany zaszły również w strefie food court, gdzie pojawiło się dodatkowych 70 miejsc oraz zmienił się układ przestrzenny i rozmieszczenie stolików. W tej chwili strefa mieści jednorazowo 430 osób.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×