Tu jesteś:

W Gliwicach powstaje outlet o ponadregionalnym zasięgu

Potencjał mniejszych miast, których lokalizacja może warunkować duże zasięgi oddziaływania, korzystnie wpływa na rozwój outletów. Centra wyprzedażowe coraz częściej, oprócz rozbudowanej oferty modowej, proponują szeroką ofertę usługową, dostosowaną do potrzeb i oczekiwań mieszkańców danego regionu.

Przykładem centrum wyprzedażowego w świetnej lokalizacji, która łączy się z bardzo dużym catchmentem, jest powstający w Gliwicach Silesia Outlet. W strefie oddziaływania obiektu - do 1,5 godz. jazdy samochodem znajdzie się blisko 6,5 mln klientów, co jest jednym z najwyższych wskaźników dla tego typu obiektów. Inwestor ma nadzieję, że biorąc pod uwagę liczbę mieszkańców województwa śląskiego (4,5 mln), Silesia Outlet będzie centrum o ponadregionalnym zasięgu. 

Silesia Outlet zlokalizowany jest tuż przy węźle Gliwice – Bojków na trasie A4 Kraków – Wrocław w Gliwicach. Do centrum będzie można dostać się w łatwy sposób ze wszystkich kierunków jazdy autostradą A4. Już teraz trasę tę pokonuje blisko 50 tys. aut dziennie. Dodatkowo, nowe centrum będzie blisko skrzyżowania z autostradą A1. Już dziś skrzyżowanie autostrad A1 i A4 to jeden z najważniejszych węzłów komunikacyjnych w Polsce. 

Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Otwarcie Silesia Outlet zaplanowano na wiosnę 2019 roku. Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×