Według dewelopera obiektu, spółki TriGranit na chwilę obecną skomercjalizowane jest 60 proc. całkowitej powierzchni najmu. Firma zapowiada również , że w centrum pojawi się wiele marek nieobecnych dotąd na polskim rynku.
W grupie marek, które nie mają w naszym kraju jeszcze żadnego sklepu, są m.in. wywodząca się z USA sieć zabawkarska Toys"R"us, która otworzy salon o powierzchni 2,5 tys. mkw., amerykańska marka typu casual American Eagle (710 mkw.), turecka sieć odzieżowa LC Waikiki (1,1 tys. mkw.), salony kosmetyczne oraz pielęgnacyjne Bath & Body Works (210 mkw.) oraz obuwniczy Pay less (230 mkw.).
Wśród sieci, które pojawią się w poznańskiej inwestycji TriGranit jest również: sklep multimedialny Saturn, CCC, H&M, Diverse, Reserved, New Yorker, Traffic Club, KappAhl, Topshop Topmen, American Eagle, Terranova, Rossmann, Sephora, Douglas i inni.
Ponadto przewidziane są powierzchnie pod trzy restauracje z obsługą kelnerską, 30 kawiarni, lodziarni, pijalni czekolady; 15 lokali typu bar fast-food zlokalizowanych na dwóch osobnych food courtach.
Całkowita powierzchnia wynajmu Poznań Główny City Center wynosi ponad 60 tys. mkw., z czego blisko 58 tys. mkw. znajdzie się w centrum, a 2,7 tys. mkw. to powierzchnie biurowe i komercyjne w hali dworca.
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.