Tu jesteś:

Stokrotka ciągle rośnie

Sprzedaż w sklepach Stokrotka wzrosła w lipcu  do 225 mln złotych. Sieć otworzyła też kilka nowych sklepów i supermarketów.

Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do Emperii Holding, wzrosła rok do roku w lipcu 2018 roku o ok. 6,7 proc. do 225 mln złotych – podała spółka  w komunikacie dotyczącym wstępnych wyników.

Przychody ze sprzedaży towarów w okresie styczeń-lipiec wyniosły 1,55 mld zł i były wyższe o 9,4 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku.

W lipcu b. roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki zmalała o około 4,3 proc. w porównaniu do lipca ub. roku. LFL za okres styczeń-lipiec 2018 roku wzrósł o około 1,3 proc. w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku.

Emperia poinformowała, że w lipcu otworzono 7 sklepów, 2 supermarkety Stokrotka, 1 market Stokrotka Express i 2 sklepy franczyzowe. W efekcie powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 2,2 tys. mkw. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lipca wyniosła 457, a ich łączna powierzchnia handlowa wyniosła 192 tys. mkw. i ciągle się powiększa..

Źródło: PAP Biznes

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×