Tu jesteś:

Startuje kampania reklamowa Galerii Katowickiej

Galeria Katowicka

Otwarcie Galerii Katowickiej jest zaplanowane na 18 września, ale już jutro na ulicach śląskich miast rusza kampania promująca. Oprócz reklam wielkopowierzchniowych, pojawią się billboardy, citylighty oraz oklejone reklamami galerii autobusy i tramwaje. Akcja pojawi się również w śląskich rozgłośniach radiowych, prasie oraz internecie. Hasło przewodnie brzmi: „18 września. Będę tam, a Ty?”.

Kampania reklamowa rusza oficjalnie 1 września, ale pierwsze plakaty i siatka na wieżowcu DOKP przy Rondzie Roździeńskiego zawisną  w najbliższą sobotę, 31 sierpnia br. Następne pojawią się  billboardy i citylighty. W sumie będzie ich prawie 200. Reklama Galerii Katowickiej pojawi się również na autobusach i tramwajach. W kolejnych dniach spoty reklamowe będzie można usłyszeć w śląskich rozgłośniach radiowych oraz zobaczyć w prasie i internecie. Motywem przewodnim  kampanii promującej Galerię Katowicką jest dziesięcioro mieszkańców Śląska, którzy wzięli udział w projekcie organizowanym wspólnie przez Galerię Katowicką i Fundacje Iskierka, którego celem była promocja dobroczynności.

Galeria Katowicka zostanie otwarta 18 września o godz. 10. Obiekt jest elementem Zintegrowanego Centrum Komunikacyjno-Handlowo-Biurowego, zlokalizowanego w ścisłym Śródmieściu Katowic. W skład zajmującego trzy hektary kompleksu dodatkowo wchodzą: dworzec kolejowy, podziemny terminal autobusowy komunikacji miejskiej, a w przyszłości nowoczesny biurowiec. Inwestorami wartego blisko 250 mln euro przedsięwzięcia są Neinver, Meyer Bergman oraz PKP S.A. Wyłącznym agentem odpowiedzialnym za najem powierzchni handlowej Galerii Katowickiej jest Cushman & Wakefield. 

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×