Tu jesteś:

Silesia Outlet otwarty dla klientów

27 marca br.  Silesia Outlet w Gliwicach oficjalnie rozpoczęło działanie i przyjęło pierwszych klientów. Inwestorem najnowszego projektu outletowego w kraju jest 6B47 Poland - spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG.

Docelowo centrum ma być największym outletem na Śląsku z 20 000 mkw. powierzchni handlowej i ponad setką salonów wyprzedażowych. W pierwszej fazie projektu otwartych zostało ponad 60 z nich na 12 000 mkw. powierzchni sprzedaży. Budowa drugiej fazy, zakłada powstanie kolejnych 8 000 mkw. powierzchni sprzedaży.  Na klientów czeka 405 miejsc parkingowych zbudowanych w I fazie (II faza projektu zakłada powstanie kolejnych 421 miejsc parkingowych) oraz wielkopowierzchniowy parking sąsiadujących obiektów handlowych.

Otworzyliśmy dla mieszkańców Śląska i ich gości jedno z najnowocześniejszych centrów wyprzedażowych w kraju. Silesia Outlet to miejsce z ogromnym potencjałem i mocną pozycją wyjściową, dzięki bardzo dobrej lokalizacji, atrakcyjnemu portfolio marek i komfortowym wnętrzom - mówi Mirosław Januszko, dyrektor zarządzający 6B47 Poland, inwestora projektu. - Dziękuję naszemu zespołowi oraz  partnerom biznesowym na wszystkich etapach tego ważnego projektu - za ich zaangażowanie, innowacyjność, skuteczność i ogromny entuzjazm. Wierzę, że Silesia Outlet już wkrótce zajmie bardzo ważną pozycję na handlowej mapie regionu – dodaje Mirosław Januszko.

Silesia Outlet wraz z Centrum Handlowym Auchan Gliwice i marketem budowlanym Leroy Merlin tworzą komplementarną strefę zakupów. Nowo powstały outlet jest połączony z pasażem Centrum specjalnym przejściem. Poszczególne obiekty będą nawzajem uzupełniać swoją ofertę, dając klientom możliwość skorzystania z bardzo zróżnicowanej propozycji zakupów.

Silesia Outlet będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00–21:00, w soboty 9:00–21:00 oraz w niedziele handlowe od 10:00–20:00. Zarządzanie obiektem objął NEINVER – lider rynku outletów w Polsce i Hiszpanii, operator najpopularniejszej sieci outletów FACTORY w kraju oraz centrów The Style Outlets w sześciu krajach europejskich.

Przygotowując się wspólnie z najemcami do otwarcia Silesia Outlet koncentrowaliśmy uwagę na sprawnym działaniu centrum. Poprzez efektywne zarządzanie, wsparte skutecznymi narzędziami marketingu, będziemy budować lojalną grupę klientów. Naszym celem jest tworzenie pozytywnych doświadczeń zakupowych, a w perspektywie konsekwentne zwiększanie liczby klientów i generowanie stabilnego  wzrostu wartości sprzedaży – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce i Asset Management Director w Europie Centralnej. - W naszej pracy korzystać będziemy z doświadczeń menadżerów NEINVER na sześciu rynkach europejskich i ponad 15 lat obecności outletów naszej firmy w Polsce – dodaje Bożena Gierszewska - Mroziewicz. 

Obiekt powstał w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4, łączącej Kraków, Aglomerację Śląską i Wrocław - największe ośrodki gospodarcze południowej Polski. Droga do skrzyżowania z autostradą A1 zajmuje zaledwie kilkanaście minut jazdy samochodem. Przy centrum przebiega też droga krajowa nr 78 w kierunku Rybnika. To jedne z najważniejszych i najbardziej uczęszczanych dróg w Polsce – trasy pokonywane przez setki tysięcy turystów, zmierzających do krajów Europy Południowej, mieszkańców regionu i osób przemieszczających się w celach biznesowych.

Komercjalizację nowego śląskiego outletu przeprowadziła firma BOIG The Blue Ocean Investment Group. Zestaw najemców Silesia Outlet to popularne marki z segmentu mid-mass market, które stopniowo uzupełniane będą ofertą premium. Bogatą reprezentację stanowią salony modowe dla kobiet i mężczyzn, marki obuwnicze i sportowe.

Tworząc strategię najmu Silesia Outlet braliśmy pod uwagę potencjał zakupowy mieszkańców regionu, w którym powstaje, jak również najlepsze doświadczenia innych, prężnie działających projektów tego formatu w kraju– mówi Wojciech Cieślak, prezes firmy BOIG. - Oferta nowego outletu ma wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów w zakresie atrakcyjności marek, wysokiej jakości produktów i różnorodności oferty,  w outletowych cenach. Jestem przekonany, że stworzyliśmy miejsce, które szybko zyska  wierne grono klientów – dodaje Wojciech Cieślak.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×