Tu jesteś:

Rosną sprzedaż i odwiedzalność we Wrocław Fashion Outlet

Wraz ze zmianą nazwy - dawniej Factory Wrocław, rozpoczęto intensywne prace przygotowujące obiekt do zmian we wszystkich najważniejszych obszarach jego funkcjonowania. Pierwsze efekty to m.in. wzrosty kluczowych wskaźników sprzedaży

Od stycznia do czerwca 2017 roku średnia sprzedaż we Wrocław Fashion Outlet, w stosunku do pierwszego półrocza poprzedniego roku, wzrosła o 3 proc., a odwiedzalność o 7 proc. Osiągnięte przez centrum wskaźniki były wyższe od średnich wyników odnotowanych, w ramach FootFall Index, przez centra handlowe w Polsce.

Podczas pierwszych dwóch kwartałów 2017 roku we Wrocław Fashion Outlet dokonano m.in. liftingu stref wypoczynku, wiele sklepów przeszło generalny redesign, pojawiły się nowe marki, a kilku najemców zmieniło swoją lokalizację.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×