Tu jesteś:

Rosną obroty w elbląskich Ogrodach

W pierwszej połowie tego roku obroty najemców centrum handlowego Ogrody w Elblągu wzrosły w porównaniu do zeszłego roku. To efekt synergii odpowiednio dostosowanej do lokalnego rynku strategii leasingowej oraz działań promujących sprzedaż.

Mimo rozszerzenia zakazu handlu na trzy niedziele w miesiącu nasi najemcy notują wzrost obrotów o 5 proc. – mówi Agnieszka Muż, Senior Asset Manager CPI Property Group, właściciela Ogrodów. – To między innymi dzięki temu, że skupiamy się wyłącznie na sprawdzonych działaniach marketingowych, które mają bezpośrednie przełożenie na efekty sprzedażowe.

Centrum na bieżąco reaguje też na zmieniające się warunki rynkowe. W odpowiedzi na wzrost segmentu e-commerce zarządca Ogrodów kładzie duży nacisk na promocję usług click&collect. Oferuje je już ponad 30 sklepów w galerii, w tym hipermarket Carrefour.

Od ubiegłego roku powiększa się też oferta gastronomiczna i rekreacyjna Ogrodów, co również wpływa na wyniki wszystkich najemców, ponieważ coraz więcej mieszkańców regionu spędza tu coraz więcej czasu, robiąc przy tej okazji zakupy. – Ten kierunek rozwoju naszego elbląskiego centrum jest szczególnie obiecujący, dlatego planujemy jego kontynuację – zapowiada Agnieszka Muż. – Jeszcze w tym roku powiększymy i przebudujemy strefę gastronomiczną, trzykrotnie powiększając liczbę miejsc dla klientów. W Ogrodach jest już 13 lokali serwujących jedzenie na miejscu, w tym najpopularniejsze w regionie marki: McDonald’s, KFC, Subway czy Grycan. Ostatnie otwarcie gastronomiczne w Ogrodach to kawiarnia So! Coffee. W zasięgu jej zainteresowania są wyłącznie miejsca handlowe o dużym ruchu klientów, co dowodzi, iż największa w regionie elbląskim galeria jest atrakcyjną lokalizacją także dla tych marek gastronomicznych, które do tej pory preferowały raczej obiekty w dużych aglomeracjach.

Nasz kierunek rozwoju jest akceptowany przez najemców, co ma odzwierciedlenie w negocjowaniu umów. W ostatnim półroczu kilka ważnych marek zdecydowało się na przedłużenie najmu. Są wśród nich: Deichmann, H&M, Ziaja, McDonald’s, Zoo Karina, Orange, Subway, Marilyn, Wojas i Sizeer – dodaje Agnieszka Muż.

Pod koniec lipca otworzyliśmy kolejny lokal – Smoke Shop. To sklep oferujący wyroby tytoniowe, cygara, e-papierosy i nowoczesne akcesoria do tytoniu. Lokal zajmuje powierzchnię 30 mkw.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×