Tu jesteś:

Rekomercjalizacja warszawskiej Promenady

ECC Property Management Sp. z o.o. koordynuje rekomercjalizacje i otwarcie 30 nowych sklepów w Warszawskiej Promenadzie.

Ostatnim przedsięwzięciem ECC jest kompleksowo zaplanowana rekomercjalizacja warszawskiego Centrum Promenada, anonsowana kampanią reklamową na wielkoformatowych siatkach oraz dziesiątkach autobusów i billboardow od września do grudnia 2010 hasłem: „Być bardziej - 30 nowych sklepów”. W ramach tego procesu podpisano 60 nowych umów najmu, optymalizujących zarówno tennant mix jak i rentowność obiektu, otwierając przy okazji 30 nowych sklepów.

Promenada, konsekwentnie rozbudowuje ofertę ekskluzywnych marek w Pasażu Wodnym, ostatnio o salony Guess i Red Valentino, pamiętając o ofercie fashion dostępnej dla każdego portfela, reprezentowanej przez nowe marki: River Island i debiutującą na rynku warszawskim Diva z modnymi akcesoriami. Inne nowe sklepy to Ecco, Caterina, Galeria Milano, The Body Shop, Ochnik, Gatta, Ispot, Yes, stoisko z biżuterią Ti Sento.

Wokół krytego lodowiska zlokalizowano sekcję sportu, z salonami takich marek jak: Nike, Burton Vans, Boardriders (Roxy, Quicksilver), na parterze, w okolicy wejścia do kin i perfumerii Sephora, utworzono nową sekcję telefonii komórkowej, z ofertami: Era, Orange, Play, Plus.

Rekomercjalizacja Centrum to również wiele zmian w salonach dotychczasowych najemców. Odświeżono i powiększono salony Apart i Sephora, zmieniono lokalizacje salonów Marino Fabiani i Rosenthal, salon Douglas oraz Instytut Kosmetyczny dr Irena Eris w nowej lokalizacji i z nowoczesnym design.

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×