Tu jesteś:

Redan podwoił sprzedaż w internecie

Salon Top Secret

Salon Top Secret

Szacunkowa wartość przychodów grupy ze sprzedaży za styczeń wyniosła 31, 6 mln zł i była o 18 proc. wyższa w porównaniu ze styczniem 2012 r. Szacunkowa wielkość skonsolidowanej marży handlowej w styczniu 2013 r. wyniosła 41 proc. i była niższa o ponad 1 p.p. od marży zrealizowanej przed rokiem  – podaje Redan w podsumowaniu pierwszego miesiąca roku 2013.

Największy wzrost sprzedaży grupa zanotowała w internecie. Sprzedaż towarów grupy Redan poprzez sklepy internetowe w styczniu 2013 r. osiągnęła poziom 2,8 mln zł, co oznacza 96 proc. wzrost w porównaniu do stycznia 2012 r.

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w styczniu 2013 r. wynosił 14,2 mln zł, co oznacza siedmioprocentowy wzrost w stosunku do stycznia 2012 r. Szacunkowa marża handlowa Textilmarket w styczniu 2013 r. wynosiła blisko 38 proc., o jeden proc. mniej niż marża z analogicznego okresu 2012 r. Sieć Textilmarket na koniec stycznia składała się z 275 sklepów własnych o łącznej powierzchni 60,8 tys. mkw., co oznacza dziesięcioprocentowy przyrost powierzchni handlowej w porównaniu z początkiem 2012 r.

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w styczniu 2013 r. wynosiła 17,4 mln zł, co wskazuje na wzrost przychodów o 29 proc. Szacunkowa marża wynosiła 44 proc., o ponad 2 p.p. mniej niż przed rokiem. W sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec stycznia 2013 r. funkcjonowało 224 sklepów własnych i franczyzowych o łącznej powierzchni 35,3 tys. mkw., co oznacza wzrost powierzchni handlowej o 10 proc. rok do roku.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×