Tu jesteś:

REVCAP planuje w Polsce 40 centrów handlowych Family Point

Pierwszy w Polsce obiekt otworzył 25 marca Family Point. Na powierzchni 9 tys. m kw. powstało w Wrocławiu centrum handlowe, należące do słabo jeszcze w Polsce rozpowszechnionego typu fachowego marketu.

Nowy obiekt oferuje konsumentom możliwość zakupów i wypoczynku ogółem w 17 sklepach. Konsumenci znajdą w Family Point wyważoną mieszankę branż. Nowy Family Point został utworzony bezpośrednio obok marketu budowlanego Praktiker (20.000 m kw.). W chwili otwarcia wynajęte i oddane w użytkowanie jest już 95 proc. powierzchni centrum.

Utworzenie pierwszego Family Point było realizowane w joint venture z REVCAP (Real Estate Venture Capital Management LLP), inwestorem instytucjonalnym z siedzibą w Londynie.

REVCAP planuje wraz ze swoim partnerem joint venture Tradeland, z siedzibami w Wiedniu i Warszawie, założenie od 30 do 40 fachowych marketów Family Point w ciągu najbliższych pięciu lat. Obecnie w fazie planowania jest 7 dalszych lokalizacji, każdorazowo o powierzchni 5.000 -15.000 m². Tradeland i REVCAP planują zainwestowanie ok. 140 milionów euro w fachowe centra handlowe Family Point.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×