
Salon Top Secret & Friends
Redan SA, właściciel takich marek odzieżowych jak: Top Secret, Troll czy Textilmarket, zamierza rozpocząć sprzedaż w Europie Zachodniej. - Będzie ona oparta przede wszystkim na współpracy z klientami zarządzającymi sieciami sklepów multibrandowych - zapowiedział na łamach magazynu The City Piotr Kulawiński, prezes Redan SA.
- Największa barierą wejścia do Europy Zachodniej jest duża konkurencja działająca pod znanymi markami oraz wysokie koszty działania - dodaje Kulawiński.
Grupa Redan ma doświadczenia w prowadzeniu działalności na rynkach zagranicznych. Obecnie na Ukrainie działa 13 sklepów marki Top Secret (stan na koniec 2009 roku) i są to zarówno sklepy własne, jak i franczyzowe. Placówki te znajdują się w Kijowie, Doniecku, Rivnem, Lwowie, Uzgorodzie, Łucku, Ługańsku, Dniepropietrowsku, Siewierodoniecku, Żytomierzu i Mariupolu. Spółka prowadzi także sprzedaż dla klientów w Rosji, Białorusi oraz Bułgarii poprzez sieć sklepów franczyzowych oraz sprzedaż produktów do dużych salonów multibrandowych.
- Rynek ukraiński jest dobrze zaznajomiony z marką Top Secret, która spotkała się z uznaniem i zainteresowaniem wśród klientów - wyjaśnia prezes Redan SA. Jednocześnie dodaje, że perspektywiczne rynki do rozwoju to rynek ukraiński, rosyjski, białoruski, bułgarski oraz rumuński. - Do 2012 roku Redan ma w planach wprowadzenie oferty również do Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie sprzedaż będzie prowadzona w oparciu o współpracę z lokalnymi partnerami - podsumowuje Kulawiński.
Na rozwój sieci poza granicami Polski kryzys nie pozostał bez wpływu. W wyniku kryzysu Grupa podjęła działania restrukturyzacyjne mające m.in. na celu likwidację nierentownych sklepów własnych. - W związku z tym do końca 2009 roku zostały zlikwidowane placówki Top Secret prowadzone przez spółkę na Litwie, w Czechach i na Słowacji - mówi Piotr Kulawiński.
Źródło: Thecity.com.pl
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.