Tu jesteś:

Porto 55 –proces komercjalizacji i rozmowy z potencjalnymi inwestorami w toku

Galeria Porto 55 w elblągu - wizualizacja.

Postępuje komercjalizacja Galerii Porto 55 w Elblągu – oprócz oferty rekreacyjnej, usługowej i restauracyjnej galeria zaoferuje szeroką  ofertę modową o czym świadczy podpisanie w ostatnich tygodniach 8 umów najmu.Trwają również rozmowy z potencjalnymi inwestorami zainteresowanymi kupnem galerii.

Galeria Porto 55 zaoferuje marki modowe, które po raz pierwszy pojawią się na elbląskim rynku. Do grupy debiutantów należy firma H&M, która otworzy w Galerii dwupoziomowy salon o powierzchni 1500 mkw. Ponadto w Galerii Porto 55 umowy najmu podpisały w ostatnich tygodniach takie renomowane marki jak Promod, Gerry Weber, Orsay, Lee Wrangler, Deichmann, Gatta i Triumph. Oferta modowa Porto 55 ma na celu zaspokoić potrzeby zakupowe wszystkich grup konsumenckich.

- Wymienione marki to tylko część oferty Galerii Porto 55. Proces najmu prowadzony jest intensywnie a zainteresowanie najemców bardzo duże. Jednocześnie trwają negocjacje z potencjalnymi inwestorami zainteresowanymi zakupem Porto 55. Śródmiejskie usytuowanie galerii, uregulowana sytuacja prawna z ważnym pozwoleniem na budowę, przygotowany teren oraz zaawansowany proces najmu powierzchni handlowej to silne atrybuty inwestycji doceniane przez inwestorów. – informuje John Kristensen, Prezes Sjaelso.

Galeria Porto 55 oferować będzie około 100 lokali w tym: sklepy odzieżowe, obuwnicze, kosmetyczne, sportowe, ze sprzętem RTV ADG, supermarket jak również kawiarnie i restauracje oraz wiele innych usług. W Galerii część rozrywkowo-rekreacyjną będą reprezentować między innymi multipleks Helios z 5 salami kinowymi oraz klub fitness Pure.Komercjalizację obiektu prowadzi firma Mallson Polska.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×