Tu jesteś:

Polski retail ma się dobrze

Już 7-8 czerwca na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się czwarta edycja Targów ReDI, największej imprezy branży nieruchomości handlowych w regionie Europy Środkowo Wschodniej. Podczas dwóch dni na Stadionie Narodowym spotka się ponad 1400 przedstawicieli branży handlowej w tym prawie 400 przedstawicieli sieci handlowych.

W trzeciej edycji targów ReDI uczestniczyło ponad 1400 przedstawicieli najważniejszych firm z branży nieruchomości handlowych, ponad 350 przedstawicieli sieci handlowych i usługowych, ponad 50 wystawców, którzy prezentowali portfolio ponad 120 centrów handlowych z Polski oraz Europy Centralnej i Wschodniej. Targi to także miejsce spotkań deweloperów i sieci handlowych z przedstawicielami miast, którzy prezentują ofertę gruntów inwestycyjnych oraz lokali na wynajem w atrakcyjnych lokalizacjach. Targom ReDI towarzysz także część konferencyjna, w tym panele dyskusyjne nt. roli handlu i usług w miastach, trendach w rozwoju nowych konceptów sprzedażowych i gastronomicznych.

„W 2016 roku w Polsce pojawiły się 22 nowe marki. Polski rynek gotowy jest na kolejne nowe sieci a tych zainteresowanych rozwojem nad Wisłą nie brakuje. Okazją do wprowadzenia ich do Polski będą czerwcowe targi ReDI, które odbędą się na Stadionie Narodowym w Warszawie. Podczas targów ReDI organizowanych przez Polską Radę Centrów Handlowych w rekordowej ilości zaprezentowane zostaną kolejne nowe marki, które będziemy mogli zobaczyć niebawem w galeriach handlowych. Mogę zdradzić, że duże zainteresowanie naszym rynkiem przejawiają sieci amerykańskie i należące do naszych wschodnich sąsiadów.” – mówi Radosław Knap, dyrektor generalny, Polska Rada Centrów Handlowych.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×