Tu jesteś:

Podsumowanie pierwszego półrocza w Focus Mall

Focus Mall w Zielonej Górze

Rosnące obroty, wysoka odwiedzalność, oferta najemców oraz wydarzenia cieszące się dużą popularnością wśród klientów – pierwsze półrocze 2017r. w galerii Focus Mall w Zielonej Górze było bardzo udane. Właściciel i zarządca centrum handlowego dokonują podsumowań i spodziewają się, że kolejne miesiące okażą się równie korzystne.

W pierwszym półroczu 2017 roku centrum handlowe Focus Mall w Zielonej Górze osiągnęło wzrosty obrotów u najemców. Właściciel obiektu, firma NEPI Rockcastle informuje, że w okresie od stycznia do lipca 2017 r. odwiedzalność obiektu utrzymała się na satysfakcjonującym poziomie, a najemcy odnotowali wzrost sprzedaży o 6 proc. w porównaniu z I. półroczem 2016 r. 

Focus Mall to centrum handlowe, charakteryzujące się dobrą lokalizacją i  rozwiązaniami komunikacyjnymi. Te aspekty zadecydowały o tym, że znaczna część funkcjonujących już w obiekcie najemców postanowiła przedłużyć umowy. Wśród nich znalazły się takie marki, jak CCC czy Media Markt. Niebawem w galerii otwarty zostanie też nowy sklep popularnej marki obuwniczej Eobuwie.pl.

Focus Mall to centrum handlowo-usługowe w centrum Zielonej Góry, wybudowane w 2008 roku na pofabrycznych terenach dawnej Fabryki Wełny. Obiekt dostarcza ofertę handlowo-usługową, rozmieszczoną na 29 tys. m. kw. GLA. Oprócz 110 sklepów i butików dla odwiedzających dostępne jest 9-salowe kino. Na terenie galerii mieści się Muzeum dawnego Zakładu Przemysłu Włókienniczego "Polska Wełna", które podkreśla charakter obiektu. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle Poland. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×