- W strategię rozwoju naszej firmy wpisane jest otwieranie lokali w najlepszych dostępnych lokalizacjach w mieście. W naszej opinii jedną z tych kategorii są właśnie ulice handlowe i stąd nasza obecność w tym miejscu - mówi Filip Pietkiewicz-Bednarek, H&M.
- Głównym kryterium wyboru lokalu na ulicach handlowych jest widoczność, z tego względu zawsze staramy się znaleźć miejsce w budynku czy kamienicy narożnej, co niestety nie zawsze się udaje. Drugą ważną kwestią jest prestiż. Ponadto bierzemy pod uwagę szereg różnych czynników, tj. dostępność miejsca handlowego na parterze, wysokość kondygnacji, a przede wszystkim klasę budynku. Tworząc sklepy, chcemy stworzyć unikalną atmosferę dla naszych klientów, w związku z tym staramy się tak przeprowadzić aranżację lokalu, aby dostarczyć wyjątkową okazję naszemu klientowi - wyjaśnia.
Plany H&M zakładają wzrost firmy o około 10-15 proc. rocznie. Dlatego zawsze szukamy nowych lokalizacji, ale tylko tych najlepszych. Bierzemy pod uwagę to, co oferuje nam rynek, ale jeśli jesteśmy z jakiegoś aspektu niezadowoleni, to nie decydujemy się na tę lokalizację i szukamy dalej - podkreśla Pietkiewicz-Bednarek.
Jego zdaniem, bardzo ciekawą lokalizacją są Katowice . - Uważam, że obecnie handel w Polsce odbywa się głównie w centrach handlowych, natomiast na ulicach handlowych obrót towarowy jest mniejszy. H&M chce stworzyć takie miejsca w Polsce, które będą przyciągały nie tylko ofertą, ale też atmosferą samego miejsca, czymś specyficznym jakąś wartością dodaną. Otwieranie sklepów z nowym pomysłem aranżacyjnym bądź związane z rewitalizacją danego miejsca na Rynku, danej kamienicy przy ulicy handlowej jest ciekawym pomysłem na to, żeby przyciągnąć tam trochę inną grupę klientów i zaoferować im coś więcej niż w centrach handlowych - podsumowuje.
Hennes & Mauritz (w skrócie H&M) to największa firma odzieżowa na świecie z siedzibą w Sztokholmie.
Źródło: Jones Lang LaSalle/Thecity.com.pl
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.