Tu jesteś:

Pierwsze urodziny Posnanii

Posnania

Ponad 13 milionów klientów, 99,5 proc. wynajętej powierzchni i wzrost obrotów - tak wyglądają wyniki Posnanii rok po otwarciu.

Rok temu, 19 października 2016 roku, przez drzwi nowo otwartej Posnanii w ciągu jednego dnia przeszło 42 000 gości. Dwanaście miesięcy później Posnanię odwiedziło ponad 13 milionów klientów.

Posnania to miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Oferta prezentowana na 100 tys. mkw. powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci.

Posnania jest jednym z dwudziestu trzech obiektów handlowych w kraju zarządzanym przez Apsys Polska.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×