Tu jesteś:

Od dziś Factory Wrocław jako Wrocław Fashion Outlet

21 marca ruszył proces rebrandingu Factory we Wrocławiu, którego właścicielem i zarządcą jest VIA Outlets, zarządzający modowymi outletami w wielu krajach Europy. Od dzisiaj obiekt w stolicy Dolnego Śląska czeka na klientów już jako Wrocław Fashion Outlet.

Aktualnie w centrum outletowym ruszył proces zmian związanych z rebrandingiem. Pierwsze zmiany wprowadzone przez nowego właściciela są już widoczne. W ostatnich dniach po odświeżeniu pojawił się salon marki Puma (326 mkw.) oraz  nowe marki modowe – Giacomo Conti (143 mkw.) oraz Pako Lorente (125 mkw.), a także sportowa, jaką jest Mountain Warehouse (225 mkw.). Z kolei rebranding przeszedł salon Bestseller, który jest dostępny dla klientów jako Only (220 mkw).

VIA Outlets stało się właścicielem Factory Wrocław w grudniu ubiegłego roku, kupując obiekt od funduszu Irus European Retail Property. VIA Outlets prowadzi aktualnie outlety w różnych częściach Europy. Są to: Batavia Stad  (Holandia), Fashion Arena Prague Outlet (Czechy), Hede Fashion Outlet (Szwecja), Freeport Fashion Outlet (Portugalia), Landquart Fashion Outlet (Szwajcaria), Mallorca Fashion Outlet (Hiszpania), Sevilla The Style Outlets (Hiszpania), Zweibrucken Fashion Outlet (Niemcy) oraz Wrocław Fashion Outlet (Polska).

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×