Tu jesteś:

Nowy przewodnik dla sieci handlowych - Retailer’s Guide 2015

Firmy TPA Horwath oraz Taylor Wessing e|n|w|c, we współpracy z Polską Radą Centrów Handlowych, opublikowały trzecią edycję Retailer’s Guide Poland 2015/16 - przewodnika dla sieci handlowych wchodzących na polski rynek. Najnowsza edycja skupia się na bieżących uwarunkowaniach prawnych, podatkowych i biznesowych dotyczących rynku retail.

Polska jest jednym z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się rynków w regionie CEE i kierunkiem rozwoju wielu zagranicznych firm. Branża Handlowa należy do najbardziej konkurencyjnych, a proces wejścia na nowe rynki jest skomplikowany i często niesie za sobą duże ryzyko finansowe. Przed podjęciem pierwszego kroku w kierunku ekspansji na polskim rynku, inwestorzy powinni zapoznać się ze wszystkimi aspektami prawnymi, podatkowymi i ekonomicznymi panującymi w naszym kraju.

Celem Retailer’s Guide Poland 2015/16 jest pomoc inwestorom zagranicznym we wdrożeniu procesu wprowadzania sieci handlowej do Polski. Przewodnik powstał w wyniku współpracy dwóch międzynarodowych ekspertów specjalizujących się między innymi w doradztwie dla sektora handlowego: kancelarii prawnej TaylorWessing e|n|w|c, która przygotowała część prawną przewodnika i firmie doradztwa biznesowego TPA Horwath,  która wzbogaciła przewodnik o kwestie podatkowe. Wsparcia merytorycznego udzieliła Polska Rada Centrów Handlowych, udostępniając najświeższe informacje na temat rynku nieruchomości handlowych w Polsce.

Publikację można pobrać ze strony TPA Horwath lub strony Taylor Wessing e|n|w|c.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×