Tu jesteś:

Nowe marki w portfolio Carrefour Polska

Od początku roku do grona najemców centrów handlowych Carrefour w Polsce dołączyło 11 nowych marek. Trzy z nich – Energa, Jean Luis David oraz Carte d’Or - pojawiły się w portfolio sieci po raz pierwszy. W najbliższych miesiącach do dyspozycji klientów galerii handlowych oddane zostaną salony kolejnych marek, z którymi sieć podpisała już umowy najmu.

Carrefour Polska – właściciel i zarządca sieci centrów handlowych – konsekwentnie realizuje przyjętą w 2014 roku strategię, w ramach której modernizuje obiekty ze swojego portfela. Remodelingom towarzyszy także proces rekomercjalizacji, którego celem jest przede wszystkim przystosowanie oferty centrów handlowych do potrzeb lokalnej społeczności.

Od początku 2018 roku do dyspozycji klientów 10 centrów handlowych Carrefour w całej Polsce oddanych zostało 11 nowych lokali, m.in.: salon Ziaja (Galeria Głogów), sklep Szachownica (Galeria Gryf w Szczecinie) czy punkt Poczty Polskiej (Galeria Morena). Wśród nich są również 3 debiutujące w portfolio Carrefour Polska marki – Energa oraz Jean Louis David, które dołączyły do najemców gdańskiej Galerii Morena, a także lodziarnio-kawiarnia Carte d’Or otwarta w Centrum Handlowym AKS w Chorzowie.  

W najbliższych miesiącach tempo otwarć nowych lokali w centrach handlowych należących do Carrefour Polska utrzyma się na wysokim poziomie. Sieć podpisała już bowiem umowy najmu z kolejnymi markami. Wśród nich znajdują się między innymi H&M i Rossmann (Galeria Głogów), Pepco (szczecińska Galeria Gryf), Dominos’ Pizza (Centrum Handlowe Carrefour w Bydgoszczy) czy Vision Express (Centrum Handlowe Carrefour w Starogardzie Gdańskim).

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×