Tu jesteś:

Nowa strategia pozyskiwania najemców w Milenium Plaza

Millenium Plaza.

Od kilku miesięcy zarządca galerii usługowo-handlowej w położonym w centrum Warszawy budynku Millennium Plaza realizuje nową strategię pozyskania najemców. Jej celem jest zdobycie prestiżowych klientów, których profil działalności jest dopasowany do potrzeb firm wynajmujących powierzchnie biurowe.

Lobby na parterze Galerii Millennium zostało odświeżone, a część powierzchni, którą do niedawna zajmowały boksy z drobnym handlem, została uwolniona i może być teraz przeznaczana na wydarzenia kulturalne i okolicznościowe. Dzięki przebudowie najemcy powierzchni biurowych mają natomiast do dyspozycji eleganckie wejście do części biurowej, a wkrótce planowane jest utworzenie dla nich części recepcyjnej.Realizacja tej strategii przynosi już widoczne efekty: w ciągu dwóch miesięcy w Galerii Millennium powstało sześć nowych sklepów i punktów usługowych, które łącznie zajmują powierzchnię prawie 430 mkw.

Nowy zarządca Galerii Millennium zajmuje się również wynajmem sal konferencyjnych, które znajdują się na drugim i trzecim piętrze. Obecnie do dyspozycji jest 5 pomieszczeń o metrażach od 25 do 150 mkw., docelowo ich liczba ma się zwiększyć do 7. Sale konferencyjne zostały w ostatnich miesiącach odnowione. Poza wynajmem pomieszczeń klienci mają do dyspozycji profesjonalne usługi, takie jak wynajem wyposażenia konferencyjnego i sprzętu elektronicznego, dostęp do internetu bezprzewodowego oraz catering.

Millennium Plaza to budynek biurowo-handlowy znajdujący się w centrum Warszawy. 112-metrowy budynek klasy B+ został zakupiony przez firmę Atlas Estates w 2006 roku za łączną kwotę 76 milionów euro. Na 28 piętrach posiada łącznie 34 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni komercyjnej, w tym 6 tys. mkw. powierzchni handlowej w Galerii Millennium oraz 28 tys. mkw. powierzchni biurowej. Wieżowiec wyposażony jest w 549 miejsc parkingowych, 9 wind osobowych oraz 5 sal konferencyjnych. Wśród najemców Millennium Plaza wymienić można m.in. tak takie marki i instytucje jak: DELL, Ambasada Meksyku, Assecco czy linie lotnicze Turkish Airlines.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×