Tu jesteś:

NoVa Park kończy wzrostami 2015 rok

NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim

2015 rok to kolejny dobry rok dla centrum handlowego NoVa Park. Od otwarcia w kwietniu 2012 roku NoVa Park systematycznie notuje wzrosty zarówno frekwencji, jak i obrotów. W ubiegłym roku NoVa Park odwiedziło o ponad 3 proc. więcej klientów niż w 2014 roku, a obroty najemców wzrosły aż o 12 proc. w stosunku rok do roku.

Grono najemców NoVa Park poszerzyło się w 2015 roku o 10 nowych marek, w tym marki niedostępne dotąd na rynku lokalnym takie jak Tchibo, Badura, English Home, Reporter Young oraz Pull&Bear. Wyłączny właściciel obiektu, firma Futureal, poczynił kolejne inwestycje: powstało dodatkowe przejście dla pieszych oraz został usprawniony wyjazd z NoVa Park. Jednym z ważniejszych wydarzeń z życia centrum w 2015 roku było również wdrożenie systemu beaconów, za pomocą których odbywa się komunikacja z urządzeniami mobilnymi klientów i możliwe jest przesyłanie im personalizowanych ofert rabatowych dostępnych w NoVa Park.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×