Tu jesteś:

Neinver i TH Real Estate włączają Factory Ursus do portfolio Neptun

Outlet Factory Warszawa Ursus 

Neptun – spółka joint venture firm Neinver i TH Real Estate, działająca w imieniu TIAA - sfinalizowała zakup warszawskiego centrum outlet FACTORY Ursus za 79,7 mln €. Daje to początkową stopę dochodu netto na poziomie 6,33 proc. 

Factory Ursus zostało kupione od IRUS European Retail Property Fund. Na powierzchni handlowej, liczącej 19 593 mkw., centrum gromadzi 103 salony outletowe, takich marek, jak: Nike, Adidas, Reebok, Tommy Hilfiger, United Colors of Benetton i Calvin Klein. Factory Ursus jest oddalone 10 km od ścisłego centrum Warszawy. To odległość niespełna 30 minut jazdy samochodem  dla 2,1 miliona osób. 

Spółka Neptun powstała w 2014 roku w celu pozyskiwania do swojego portfolio europejskich centrów outlet. Tworzą ją firmy: TH Real Estate - jeden z zarządców inwestycji na rynku nieruchomości na świecie oraz Neinver – europejski deweloper, specjalizujący się w inwestycjach na rynku nieruchomości, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Neinver jest operatorem centrów outlet, a także liderem tego sektora w Hiszpanii i Polsce. 

Portfolio spółki Neptun składa się obecnie z 13 obiektów (304 500 mkw. powierzchni handlowej), z których pięć znajduje się w Polsce, kolejne pięć w Hiszpanii, dwa we Włoszech i jeden we Francji.  

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×