Tu jesteś:

NEINVER obejmuje zarządzanie Silesia Outlet w Gliwicach

NEINVER, lider rynku centrów wyprzedażowych w Polsce i Hiszpanii oraz wiodący operator tego segmentu w Europie, objął zarządzanie powstającym na Śląsku Silesia Outlet. Nowe centrum ma zostać otwarte wiosną tego roku w Gliwicach. Inwestorem obiektu jest firma 6B47, jeden z wiodących deweloperów w krajach niemieckojęzycznych.

Silesia Outlet ma być największym centrum wyprzedażowym na Śląsku. Docelowo zajmie 20 000 mkw. powierzchni handlowej, ze 120 salonami marek lokalnych i międzynarodowych. W pierwszej fazie projektu, w pierwszym kwartale tego roku, otwartych zostanie 70 salonów na 12 000 mkw. powierzchni handlowej. Powstanie też parking dla 830 samochodów.

- Jesteśmy bardzo dumni z rozpoczęcia współpracy z tak istotnym partnerem biznesowym, jakim jest 6B47. Naszą ambicją jest, by Silesia Outlet zajęło wiodącą rolę na mapie centrów wyprzedażowych w regionie. Wykorzystamy najlepsze doświadczenia ponad 16 lat obecności outletów FACTORY na polskim rynku, międzynarodowe kontakty biznesowe oraz zaangażowanie i wiedzę ekspertów NEINVER mówi Bożena Gierszewska - Mroziewcz, Country Head NEINVER w Polsce.

Silesia Outlet jest budowany w znanej lokalizacji zakupowej dla mieszkańców regionu. W zasięgu oddziaływania outletu znajduje się 6,5 mln klientów. Obok działają już dwa obiekty parku handlowego: Centrum Handlowe Auchan Gliwice i market Leroy Merlin.   

 - Zatrudniając firmę NEINVER jako zarządcę Silesia Outlet kontynuujemywspółpracę z najlepszymi specjalistami branży centrów wyprzedażowych w Polsce i Europie. Chcemy by Silesia Outlet już od pierwszych dni funkcjonowania budował swoją silną pozycję na rynku w Polsce. Wierzę, że NEINVER zapewni naszemu centrum stabilny i konsekwentny rozwój we wszystkich obszarach zarządzania. Jesteśmy przekonani, że także dzięki temu Silesia Outlet będzie atrakcyjnym centrum dla naszych najemców i klientów podkreśla Mirosław Januszko, członek zarządu firmy 6B47 Poland.

Poziom najmu powstającego obiektu sięga już dzisiaj ponad 70%. W nowy outlecie otwarte zostaną salony marek z segmentu mid-mass market i premium, niemal wszystkich branż: mody, obuwia, sportu i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Ofertę uzupełniać będą kafejki i restauracje.   

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×