Tu jesteś:

N-Park w Gorzowie Wielkopolskim z pozwoleniem na budowę

Kolejny N-Park w portfelu firmy Napollo wkrótce w realizacji. Inwestycja w Gorzowie Wielkopolskim uzyskała prawomocne pozwolenie na budowę. Start realizacji zaplanowany jest na I kwartał 2020 roku, a otwarcie nastąpi po ok. 12 miesiącach.

Projektowana powierzchnia najmu N-Parku to ok. 6000 mkw. Znaleźć się tu mają m.in. popularny market spożywczy, znana drogeria, sklep z elektroniką i artykułami gospodarstwa domowego, sportowy, z modą rodzinną, akcesoriami, wyposażeniem wnętrz, księgarnia, usługi i gastronomia. Proces komercjalizacji jest obecnie w toku. 

N-Park powstanie w północno-wschodniej części miasta, przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych - ul. Pomorskiej u zbiegu z ul. Chemiczną, w otoczeniu dużych osiedli mieszkaniowych i znaczących zakładów pracy. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się przystanki autobusowe i tramwajowe, a także znany market spożywczy. N-Park wzbogaci tę lokalizację o wielobranżową ofertę,  dzięki której powstanie tu nowa destynacja zakupowa.

Usytuowanie i projekt N-Parku w Gorzowie Wielkopolskim bardzo dobrze wpisują się w koncept codziennych zakupów. Centrum powstanie w pobliżu gęstej zabudowy mieszkaniowej. W strefie jego bezpośredniego oddziaływania, obejmującej czas dojazdu do 5 minut, mieszka ok. 22,6 tys. osób. Projektowany zestaw najemców to oferta zaspokajająca zarówno bieżące potrzeby zakupowe jak i incydentalne – mówi Katarzyna Rzetecka, Dyrektor Zarządzający Napollo Retail Development, Członek Zarządu. Jesteśmy przekonani, że z uwagi na bardzo dogodny dostęp oraz asortyment w kluczowych kategoriach handlowych miejsce to szybko zyska na popularności. Przełoży się to na wzrost potencjału biznesowego lokalizacji, który wykreujemy wraz z otwarciem N-Parku, a co za tym idzie otworzy się dla nas możliwość realizacji drugiego etapu projektu, dodatkowo poszerzającego ofertę – dodaje Katarzyna Rzetecka.   

Dewizą N-Parków są wygodne zakupy blisko domu klienta. Sprzyja temu lokalizacja, organizacja przestrzeni zakupów oraz mix oferty od artykułów spożywczych, elektroniki, zdrowie i uroda, po modę rodzinną, akcesoria, produkty hobby, usługi czy gastronomię. N-Park w Gorzowie Wielkopolskim składać się będzie z trzech budynków, w których zaplanowanych jest łącznie ok. 13 lokali handlowych. Posiadać będzie parking naziemny na ok. 180 samochodów.

Witryny i oznakowania wszystkich sklepów będą dobrze widoczne zarówno z ulicy jak i przestrzeni parkingu, do którego przylegać będzie, biegnący wzdłuż budynków, pasaż pieszy. Stąd zorganizowane będą wejścia do poszczególnych lokali. Przejścia między parkingiem a pasażem będą nisko- bądź bezprogowe, a miejsca postojowe zaprojektowane w bezpośrednim sąsiedztwie sklepów, co usprawni komunikację i przemieszczanie się z zakupami.

N-Parki firmy Napollo działają już m.in. w Warszawie, w aglomeracji warszawskiej i we Wrocławiu. Kolejne otwarcia przewidziane są, prócz Gorzowa Wielkopolskiego, we Wrocławiu i jego okolicach. 

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×