Tu jesteś:

Młody klient jest wymagający

Renata Kinde-Czyż, Metro Properties

Pokolenie Y, Z mniej konsumuje. Nastawione jest raczej na  wykorzystywanie niż na posiadanie. To fascynujący trend, który wynika z luki międzypokoleniowej i przejawia się podejściem do korzystania z nowych technologii – mówi Renata Kinde-Czyż, prezes zarządu Metro Properties.

Młodzież oczekuje znacznie większego poziomu serwisu, niż to miało miejsce dotychczas. Dzisiejsze pokolenie nie godzi się na to, że coś jest nieosiągalne. Chce mieć najnowsze wersje produktów. Ich zakup wiąże się z wydaniem pieniędzy na coś, co za kilka lub kilkanaście miesięcy stanie się eksponatem muzealnym. Dlatego dzisiaj rozwija się projektowanie usług, tzw. service design. Jest to rewolucyjne podejście. Trend ten rozwija się i polega na projektowaniu usług zamiast projektowania produktu. Trendem już nie jest rezygnacja z kupna telewizora, ale wykupienie abonamentu na telewizor.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×