Tu jesteś:

Metro i Ikea łączą siły w Poznaniu

Zamiast ze sobą rywalizować, trzy poznańskie obiekty położne na poznańskim Franowie – Centrum Handlowe M1, Park Handlowy Franowo oraz sklep IKEA – połączą swoje siły.

Już 1 lutego 2014r., w stolicy Wielkopolski, obikety handlowe z Franowa rozpoczną wspólnie kampanię outdoorową i radiową. Hasła akcji nawiązywać będą do zwyczajów zakupowych poznaniaków. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi mieszkańców na lokalizację, która umożliwia wygodne nabywanie produktów właśnie w taki sposób. Duża liczba marek skupionych w jednym miejscu oznacza bowiem dostęp do szerokiej oferty artykułów, bez konieczności przemieszczania się pomiędzy różnymi, oddalonymi od siebie centrami handlowymi.

– W zasadzie od momentu swojego powstania obiekty na Franowie stawiały na różnorodność asortymentu. Oferowane przez nie produkty dobrze się uzupełniają – mówi Krzysztof Wiburski, dyrektor Centrum Handlowego M1.

Park Handlowy Franowo, M1 oraz sklep Ikea oferują produkty od asortymentu elektronicznego (Media Markt, RTV Euro AGD), przez artykuły wyposażenia wnętrz (IKEA, Jula, OBI, Praktiker) i ok. 30 sklepów z odzieżą (New Yorker, H&M, SMYK Megastore) aż po asortyment spożywczy (dwa hipermarkety Real i Carrefour). – Podobną sytuację mamy w podwarszawskich Markach. Tam również w bliskim sąsiedztwie znajduje się zagęszczenie obiektów handlowych – M1, Park Handlowy Targówek wraz z Domoteką oraz sklep IKEA. Zapewnienie różnorodności produktów w jednym miejscu to strategia, która dobrze się sprawdza – ocenia Andrzej Hnatiuk, Centre Manager Parku Handlowego Franowo.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×