Tu jesteś:

LPP: w lipcu przychody grupy spadły o 2 proc.

O 2 proc., do 192 mln zł, spadły w lipcu w porównaniu z lipcem 2009 r. przychody LPP, gdańskiej grupy handlującej odzieżą m.in. w sklepach Reserved.

Dariusz Pachla, wiceprezes LPP, zalicza jednak miniony miesiąc do względnie udanych, jak maj i czerwiec, kiedy przychody wzrosły o odpowiednio 3 i 4 proc. Słaby był dla grupy okres od listopada zeszłego roku do kwietnia. W tych miesiącach spadek przychodów sięgał od 18 proc. (w listopadzie) do 5 proc.

– Co prawda sprzedaż w lipcu dalece odbiega od satysfakcjonujących nas poziomów, jednak można mówić o pewnym korzystnym trendzie – mówi Pachla. Tym bardziej że LPP w minionym miesiącu poprawiło marżę brutto na sprzedaży o 5 punktów proc. Teraz wyniosła 40 proc.

Narastająco od początku tego roku obroty LPP wyniosły 1,09 mld zł, czyli 5 proc. mniej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

LPP SA to przedsiębiorstwo handlu detalicznego z siedzibą w Gdańsku. Posiada 585 sklepów w Polsce i 177 za granicą, m.in. na Łotwie, w Rosji, Czechach i Estonii. Marki LPP to: Reserved, CroppTown, Reserved Kids, House, PromoStars, Henderson, Esotiq, Mohito i home&you .

Źródło: LPP

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×