Tu jesteś:

LPP chce powiększyć powierzchnie swoich sieci handlowych o ponad 30 proc.

Salon Sinsay w Nova Park

W 2013 r. LPP chce zwiększyć powierzchnię zajmowaną przez jej sklepy o 150 tys. mkw.  – zapowiada Marek Piechocki, prezes LPP.

Na koniec 2012 roku GK LPP dysponowała siecią1077 sklepów (Reserved, Cropp, House, Mohito) oraz 16 outletów, o łącznej powierzchni handlowej ok. 434 tys. mkw. Plany na 2013 r. zakładają powstanie kolejnych placówek, które w konsekwencji doprowadza do zwiększenia łącznej powierzchni sieci handlowej w Polsce i zagranicą o ponad 30 proc.
Marek Piechocki w liście do akcjonariuszy zapowiada, że na koniec 2013 r. grupa będzie dysponowała niemal 600 tys. mkw. powierzchni handlowych, na której będzie funkcjonowało ponad 1300 sklepów pięciu marek, uwzględniając najnowszą –  Sinsay, której pierwsze placówki ruszyły w marcu 2013 r.
Tak dynamiczny rozwój wymaga dobrego zaplecza logistycznego. Prezes LPP zapowiada, że grupa planuje w tym roku rozpocząć budowę kolejnego obiektu magazynowego, którego łączny koszt szacowany jest na około 170 mln zł. Oddanie obiektu do użytkowania zaplanowane jest na początek 2015 r.

W 2012 r. grupa zwiększyła powierzchnię swoich sieci o 90 tys. mkw., czyli o 26 proc. W tym czasie sprzedała towary za 3,2 mld zł wypracowując ponad 350 mln zł zysku netto.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×