LPP, właściciel m.in. marek: Reserved, House i Cropp, zanotował spadek sprzedaży w I półroczu 2010. Zysk wzrósł o 48 proc., głównie dzięki stabilnemu kursowi dolara - podaje portal Parkiet.com.
- Poziom sprzedaży daleki jest od satysfakcjonującego, ale dołek mamy chyba za sobą, bo od maja widać poprawę sytuacji - mówi Dariusz Pachla, wiceprezes LPP.
W I półroczu odzieżowej spółki spadły o 5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2009 r. i wyniosły 906,1 mln zł. Firma po sześciu miesiącach 2010 r. miała 33,1 mln zł zysku netto, co oznacza wzrost o 48 proc. rok do roku. Według zarządu tak duża dynamika to głównie zasługa relatywnie stabilnego kursu dolara.
Źródło: Parkiet.com
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.